Hemstädning i Helsingborg

Finns det roligare saker som du hellre lägger din tid på än städning eller kanske inte orken för det finns längre?  Då hjälper vi er naturligtvis gärna med detta.

Ni väljer själva hur ofta ni vill att vi kommer, och naturligtvis även vad ni vill att vi utför när vi är hos er. Bokar ni löpande uppdrag så är det en och samma person varje gång. Önskar ni att städningen utförs när ni inte är hemma så löser vi detta genom att upprätta ett nyckelavtal.

Nedan har vi tagit upp det som vanligtvis ingår vid hemstäd, men det är naturligtvis ditt behov som styr:

  • Dammtorkning av möbler och inredning
  • Dammsugning av golv och mattor
  • Våttorkning av golv
  • Putsning av speglar
  • Avtorkning av köksluckor och vitvaror
  • Rengöring av badkar/dusch, wc-stol och handfat

stadteam_helsingborg

Våra vardagshjältar städar ditt hem med glädje!

För att skapa bästa möjliga kundrelation erbjuder vi alltid dig som kund samma medarbetare varje gång. Det innebär att du, tillsammans med vår medarbetare, utformar hemstädningen med fokus på dina behov och önskemål. Du avgör själv när, hur, vad och riktlinjerna kan justeras efterhand utifrån hur det passar dig bäst. Vi och våra medarbetare vet hur en hemstädning förväntas gå till men det är du som kund som bestämmer. Kontinuiteten med samma medarbetare varje gång innebär för dig att hemstädningen blir trygg, trevlig, tidseffektiv och specifikt anpassad utifrån dina önskemål. För våra medarbetare innebär det genuin glädje och stolthet och det är med engagemang de tar sig an rollen att få vara vardagshjälte i din vardag!

Såhär beskriver en av våra medarbetare det: ”Varje uppdrag är förknippat med mycket uppskattning, just den sociala gemenskapen, relationen mellan kunden och mig, det är något som både kunder och medarbetare eftersöker idag”

Eller som vi säger: ”För oss är det viktigt att tillgodose dig som kund samma medarbetare varje gång. Den kontinuiteten innebär goda, trygga och trevliga relationer, tjänsten blir kundanpassad och med tiden blir den dessutom mer tids- och kostnadseffektiv för dig. Det finns flera, ömsesidiga styrkor i det här konceptet, både för kund, medarbetare och oss som företag. Du som kund får regelbunden hemstädning av samma medarbetare, utan att du för den sakens skull är bunden av ett abonnemang över tid. För oss är detta flexibilitet, service och gott kundbemötande”.

  • Vill du veta mer?

    Ange ditt telefonnummer eller e-post nedan så kontaktar vi dig snart! Inget köpkrav!
  • Genom att gå vidare accepterar du vår integritets- och webbplatspolicy.



Innehållet på sidan senast granskat 2024-04-01 av Justus, Sebastian och Marlene.

Att tänka på
Vi arbetar först och främst utifrån det städmaterial ni har i hemmet om inte annat avtalats. Material som är bra att ha hemma är bla dammsugare, golvmopp, hink, microtrasor, skursvamp, wetexduk, diskmedel, såpa, Ajax eller dylikt.

Villkor
Avbokning av inplanerade/bokade uppdrag meddelas senast 48 timmar innan uppdragets utförande. Vid utebliven/senare avbokning faktureras inplanerade/bokade uppdrag.

Betalning
Vi fakturerar en gång i månaden (20 dagars betalningstid), vilket innebär att ni får en samlingsfaktura på månadens totala arbete även om ni har hjälp flera gånger under månaden. Eventuellt RUT-avdrag gör vi direkt på er faktura. Mer information  finns på Skatteverkets hemsida.

Försäkring
Om olyckan skulle vara framme så har vi försäkringar som täcker både sak och person upp till 10 miljoner kronor. Då lokala avvikelser kan förekomma så ber vi dig att ta kontakt med ditt lokalkontor för mer information.