Hemstädning i Danderyd
Finns det roligare saker som du hellre lägger tid på än städning, eller kanske inte orken finns där längre? Oavsett hjälper vi naturligtvis dig gärna med hemstädningen.
Det är du som väljer hur ofta vi kommer och även vad du vill ha gjort när vi är hos dig. Vi arbetar utifrån att skapa personliga relationer och trygghet utifrån kontinuitet, beställer du löpande städning får du samma medarbetare varje gång. Du väljer själv om du vill vara hemma när vi kommer eller om du vill vara iväg, i så fall upprättar vi nyckelavtal. Städningen skräddarsys efter dina behov men detta brukar ingå i en vanlig hemstädning
- Dammtorkning av möbler och inredning
- Dammsugning av golv och mattor
- Våttorkning av golv
- Putsning av speglar
- Avtorkning av köksluckor och vitvaror
- Rengöring av badkar/dusch, wc-stol och handfat
- Hör gärna av dig till oss så berättar vi mer om hur vi kan underlätta din vardag!
Viktigt att veta för dig är att samtliga våra medarbetare är försäkrade, både utifrån personlig hälsa samt dina ägodelar om olyckan mot förmodan skulle vara framme. Likaså begär vi utdrag ur brottsregistret på samtliga medarbetare innan de börjar arbeta hos oss. För oss är det viktigt att du som kund känner dig trygg med att släppa hem våra medarbetare till ditt hem när vi ska städa hos dig.
Våra medarbetare arbetar för att de vill det, inte för att de måste. De som städar hos dig är erfarna av städning och tycker att det är kul att få komma hem och hjälpa dig och underlätta din vardag. På så vis kommer du att mötas av glädje och kvalitet, på samma gång.
Innehållet på sidan senast granskat 2023-09-01 av Tomas Walberg.
Att tänka på
Vi arbetar först och främst utifrån det städmaterial ni har i hemmet om inte annat avtalats. Material som är bra att ha hemma är bla dammsugare, golvmopp, hink, microtrasor, skursvamp, wetexduk, diskmedel, såpa, Ajax eller dylikt.
Villkor
Avbokning av inplanerade/bokade uppdrag meddelas senast 48 timmar innan uppdragets utförande. Vid utebliven/senare avbokning faktureras inplanerade/bokade uppdrag.
Betalning
Vi fakturerar en gång i månaden (20 dagars betalningstid), vilket innebär att ni får en samlingsfaktura på månadens totala arbete även om ni har hjälp flera gånger under månaden. Eventuellt RUT-avdrag gör vi direkt på er faktura. Mer information finns på Skatteverkets hemsida.
Försäkring
Om olyckan skulle vara framme så har vi försäkringar som täcker både sak och person upp till 10 miljoner kronor. Då lokala avvikelser kan förekomma så ber vi dig att ta kontakt med ditt lokalkontor för mer information.