Hemstädning i Eslöv

Vill du göra roligare saker än att städa, eller kanske orken saknas? Då kommer vi gärna och hjälper dig med din hemstädning!

Det är dina behov som styr och det är du som väljer hur ofta du vill att vi ska komma och vad du vill ha gjort när vi är hos dig. Bokar du löpande uppdrag så är det samma medarbetare du får träffa varje gång. Önskar du att städningen utförs när du inte är hemma så löser vi detta genom att upprätta ett nyckelavtal.

Följande ingår vanligtvis vid en hemstädning, men det är naturligtvis ditt behov som styr:

  • Dammtorkning av möbler och inredning
  • Dammsugning av golv och mattor
  • Våttorkning av golv
  • Putsning av speglar
  • Avtorkning av köksluckor och vitvaror
  • Rengöring av badkar/dusch, WC-stol och handfat

Viktigt för dig som kund i Eslöv är att samtliga våra medarbetare är försäkrade, både utifrån personlig hälsa samt dina ägodelar om olyckan mot förmodan skulle vara framme. Vi begär även utdrag ur brottsregistret på samtliga medarbetare innan de börjar arbeta hos oss. För oss är det viktigt att du som kund känner dig trygg med att släppa in våra medarbetare i ditt hem när vi ska städa hos dig.

Våra medarbetare på 55Plus i Eslöv arbetar för att de tycker att det är roligt att få hjälpa dig. Det är en skön känsla att lämna nöjda kunder när man går ut genom dörren. Kontakta oss för att få veta mer om hur vi kan underlätta för dig i din vardag.

Anlita hjälp i Eslöv via formuläret nedan!



Innehållet på sidan senast granskat 2025-02-01 av Anette Steen.

Att tänka på
Vi arbetar först och främst utifrån det städmaterial ni har i hemmet om inte annat avtalats. Material som är bra att ha hemma är bla dammsugare, golvmopp, hink, microtrasor, skursvamp, wetexduk, diskmedel, såpa, Ajax eller dylikt.

Villkor
Avbokning av inplanerade/bokade uppdrag meddelas senast 48 timmar innan uppdragets utförande. Vid utebliven/senare avbokning faktureras inplanerade/bokade uppdrag.

Betalning
Vi fakturerar en gång i månaden (20 dagars betalningstid), vilket innebär att ni får en samlingsfaktura på månadens totala arbete även om ni har hjälp flera gånger under månaden. Eventuellt RUT-avdrag gör vi direkt på er faktura. Mer information  finns på Skatteverkets hemsida.

Försäkring
Om olyckan skulle vara framme så har vi försäkringar som täcker både sak och person upp till 10 miljoner kronor. Då lokala avvikelser kan förekomma så ber vi dig att ta kontakt med ditt lokalkontor för mer information.