Hemstädning i Solna

När du anlitar 55Plus för din hemstädning i Solna får du träffa en medarbetare som är flexibel och som sätter en ära i att göra dig som kund nöjd.

Kvalitet och trygghet är viktigt för oss och vill du ha regelbunden hjälp är det alltid samma medarbetare som kommer hem till dig. Unna dig ett rent hem samtidigt som du får tid över till annat och låt oss hjälpa dig med städningen. Det är dina behov som styr vad som ska göras men nedan följer riktlinjer på vad som brukar ingå i våra hemstädningar:

  • Dammtorkning av möbler och inredning
  • Dammsugning av golv och mattor
  • Våttorkning av golv
  • Putsning av speglar
  • Avtorkning av köksluckor och vitvaror
  • Rengöring av badkar/dusch, WC-stol och handfat

Viktigt för dig som kund i Solna är att samtliga våra medarbetare är försäkrade, både utifrån personlig hälsa samt dina ägodelar om olyckan mot förmodan skulle vara framme. Vi begär även utdrag ur brottsregistret på samtliga medarbetare innan de börjar arbeta hos oss. För oss är det viktigt att du som kund känner dig trygg med att släppa in våra medarbetare i ditt hem när vi ska städa hos dig.

Våra medarbetare på 55Plus i Solna arbetar för att de tycker att det är roligt att få hjälpa dig. Det är en skön känsla att lämna nöjda kunder när man går ut genom dörren. Kontakta oss för att få veta mer om hur vi kan underlätta för dig i din vardag.

 

  • Kontakta 55Plus Solna

    Hej! Fyll i dina kontaktuppgifter och skicka in så återkommer vi inom kort.
  • Genom att gå vidare accepterar du vår integritets- och webbplatspolicy.



Innehållet på sidan senast granskat 2024-10-01 av Lotta Sterner.

Att tänka på
Vi arbetar först och främst utifrån det städmaterial ni har i hemmet om inte annat avtalats. Material som är bra att ha hemma är bla dammsugare, golvmopp, hink, microtrasor, skursvamp, wetexduk, diskmedel, såpa, Ajax eller dylikt.

Villkor
Avbokning av inplanerade/bokade uppdrag meddelas senast 48 timmar innan uppdragets utförande. Vid utebliven/senare avbokning faktureras inplanerade/bokade uppdrag.

Betalning
Vi fakturerar en gång i månaden (20 dagars betalningstid), vilket innebär att ni får en samlingsfaktura på månadens totala arbete även om ni har hjälp flera gånger under månaden. Eventuellt RUT-avdrag gör vi direkt på er faktura. Mer information  finns på Skatteverkets hemsida.

Försäkring
Om olyckan skulle vara framme så har vi försäkringar som täcker både sak och person upp till 10 miljoner kronor. Då lokala avvikelser kan förekomma så ber vi dig att ta kontakt med ditt lokalkontor för mer information.