Hemstädning i Höganäs

Finns det roligare saker som du hellre lägger din tid på än städning, eller kanske inte orken för det finns längre?  Då hjälper vi dig naturligtvis med din hemstädning!

Du väljer själva hur ofta du vill att vi kommer, och naturligtvis även vad du vill att vi utför när vi är hos dig. Bokar du löpande uppdrag så är det en och samma person varje gång. Önskar du att städningen utförs när du inte är hemma så löser vi detta genom att upprätta ett nyckelavtal.

Nedan har vi tagit upp det som vanligtvis ingår vid en städning, men det är naturligtvis ditt behov som styr:

  • Dammtorkning av möbler och inredning
  • Dammsugning av golv och mattor
  • Våttorkning av golv
  • Putsning av speglar
  • Avtorkning av köksluckor och vitvaror
  • Rengöring av badkar/dusch, wc-stol och handfat

Hör av dig till oss så berättar vi mer om hur vi kan hjälpa dig att få en smidigare vardag!

Hemstädningsgruppen i Höganäs

I vår grupp som arbetar med hemstädning ingår bland annat andra Gunilla och Gunnel. De har båda erfarenhet av lokalvård sedan tidigare, då inom kommunen. Både Gunilla och Gunnel är uppskattade för sin flexibilitet, punktlighet och sociala förmåga. De jobbar väldigt effektivt och får ett glänsande resultat. Vid arbeten som kräver det, har vi även möjlighet att sätta ihop större team av duktiga medarbetare som tillsammans går in och hjälps åt.

Kajsa Jönsson
Verksamhetsansvarig och franchisetagare i Höganäs

 

 

  • Kontakta oss nu!

    Ange ditt telefonnummer nedan så kontaktar vi dig snart!
  • Genom att gå vidare accepterar du vår integritets- och webbplatspolicy.



Innehållet på sidan senast granskat 2024-10-01 av Kajsa Jönsson.

Att tänka på
Vi arbetar först och främst utifrån det städmaterial ni har i hemmet om inte annat avtalats. Material som är bra att ha hemma är bla dammsugare, golvmopp/spann, microtrasor, skursvamp, wetexduk, diskmedel, såpa, Ajax eller dylikt.

Villkor
Avbokning av inplanerade/bokade uppdrag meddelas senast 48 timmar innan uppdragets utförande. Vid utebliven/senare avbokning faktureras inplanerade/bokade uppdrag.

Betalning
Vi fakturerar en gång i månaden (20 dagars betalningstid), vilket innebär att ni får en samlingsfaktura på månadens totala arbete även om ni har hjälp flera gånger under månaden. Eventuellt RUT-avdrag gör vi direkt på er faktura. Mer information  finns på Skatteverkets hemsida.

Försäkring
Om olyckan skulle vara framme så har vi försäkringar som täcker både sak och person upp till 10 miljoner kronor. Då lokala avvikelser kan förekomma så ber vi dig att ta kontakt med ditt lokalkontor för mer information.