• Hidden
  • Hej! Fyll i dina kontaktuppgifter och skicka in så återkommer vi inom kort.
  • Genom att gå vidare accepterar du vår integritets- och webbplatspolicy.

Hemstädning i Karlskrona

Vill du hellre lägga din tid och energi på roligare saker än städning? Vi hjälper dig gärna med hemstädningen!

Vi på 55Plus i Karlskrona arbetar utifrån att skapa långsiktiga relationer som bygger på kontinuitet och trygghet. Av samma anledning är det viktigt för oss att du som kund får hjälp av samma medarbetare vid varje hemstädning. Likaså är det du som avgör om du vill vara hemma medan vi städar eller om du passar på att åka iväg, i så fall upprättar vi gärna ett nyckelavtal. Vi anpassar hemstädningen efter dina behov och önskemål men följande brukar ingå i en hemstädning:

Dammtorkning av möbler och inredning

Dammsugning av golv och mattor

Våttorkning av golv

Putsning av speglar

Avtorkning av köksluckor och vitvaror

Rengöring av badkar/dusch, WC-stol och handfat

Viktigt för dig som kund i Karlskrona är att samtliga våra medarbetare är försäkrade, både utifrån personlig hälsa samt dina ägodelar om olyckan mot förmodan skulle vara framme. Vi begär även utdrag ur brottsregistret på samtliga medarbetare innan de börjar arbeta hos oss. För oss är det viktigt att du som kund känner dig trygg med att släppa hem våra medarbetare till ditt hem när vi ska städa hos dig.

Våra medarbetare på 55Plus i Karlskrona arbetar för att de vill det, inte för att de måste. De som städar hos dig är erfarna av städning och tycker att det är kul att få komma hem och hjälpa dig och underlätta din vardag. På så vis kommer du att mötas av glädje och kvalitet, på samma gång.

  • Hidden
  • Hej! Fyll i dina kontaktuppgifter och skicka in så återkommer vi inom kort.
  • Genom att gå vidare accepterar du vår integritets- och webbplatspolicy.

Att tänka på
Vi arbetar först och främst utifrån det städmaterial ni har i hemmet om inte annat avtalats. Material som är bra att ha hemma är bla dammsugare, golvmopp, hink, microtrasor, skursvamp, wetexduk, diskmedel, såpa, Ajax eller dylikt.

Villkor
Avbokning av inplanerade/bokade uppdrag meddelas senast 48 timmar innan uppdragets utförande. Vid utebliven/senare avbokning faktureras inplanerade/bokade uppdrag.

Betalning
Vi fakturerar en gång i månaden (20 dagars betalningstid), vilket innebär att ni får en samlingsfaktura på månadens totala arbete även om ni har hjälp flera gånger under månaden. Eventuellt RUT-avdrag gör vi direkt på er faktura. Mer information  finns på Skatteverkets hemsida.

Försäkring
Om olyckan skulle vara framme så har vi försäkringar som täcker både sak och person upp till 10 miljoner kronor. Då lokala avvikelser kan förekomma så ber vi dig att ta kontakt med ditt lokalkontor för mer information.